Kurumsal Gelişim Yönetimi
KGM – Kurumsal Gelişim Merkezi olarak işletmelerimizin küresel rekabete hazırlanması konusunda hizmet veriyoruz. Önce Kurumsal Performans Analizi ile mevcut durumun fotoğrafını çekiyor, işletmelerimizin iş süreçlerini inceliyor, problemleri ve çözüm önerilerimizi kuruluş üst yönetimine sunuyoruz.
Akabinde, Kurumsal Gelişim Yönetimi Termin Planı hazırlıyor, Yeniden Yapılanma ve Sürekli Gelişme adımları ile mükemmele yolculuk sürecini gerçekleştiriyoruz.
- Kurumsal Performans Analizi
- Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma
- Yeniden Yapılanma
- Sürekli Gelişme
Faaliyetlerimizle ilgili her türlü hizmet ve bilgi ihtiyacınız için Online Başvuru adımını kullanabilirsiniz. Dilerseniz telefon ve e-posta yoluyla da firmamızla iletişim kurabilirsiniz.Online Başvuru
Kurumsal Performans Analizi
Bu faaliyetimizle, gözlem ve incelemeler sonucu kurumsal performans analizini planlamak, uygulamak ve sonuçlarını değerlendirerek şirket üst yönetimine raporlamak hedeflenir.
Kurumsal Performans Analizi, "Kurumsal Gelişim Yönetimi" çalışması yapılması planlanan firmaların mevcut durumunu tespit etmeye yönelik detaylı bir çalışma olup, işletmenin tüm "Ana, Destek ve Yönetim" süreç yapılarının yerinde izlenmesi, incelenmesi ve sonuçlarının değerlendirilerek raporlanması şeklinde gerçekleşmektedir. 23 ana başlık altında toplanan bu çalışma sayesinde firmanın faaliyetleri ile, etkileşim halinde olduğu dış kaynaklı süreçlerde, izlenmemiş ve incelenmemiş tek bir konu bırakılmamaktadır. Bu sonuçlar, üst yönetime firmanın mevcut durumu ile ilgili tam ve sağlıklı bilgiler verirken, kuruluşunuzun "Yeniden Yapılandırma" çalışmalarına da temel oluşturacaktır.
Kurumsal Gelişim Yönetimi
"Kurumsal Performans Analizi" sonuçlarının kuruluş üst yönetimine sunulmasını takiben, talep edilmesi halinde, iki ayrı evrede gerçekleştirilecek "Kurumsal Gelişim Yönetimi Termin Planı" oluşturulur. Bu plan, "Mevcut Durumunuz (ör: yıllık 10 milyon TL. ciro)" ile "Hedeflenen Durumunuz (5 yıl sonra yıllık 100 milyon TL ciro)" arasında izlenmesi gereken bir yol haritası niteliğinde olup, "Zaman ve Kaynak" planlaması gerektirir.
Küçük ve Orta ölçekli işletmeler için bu planın her iki evresi, birer yıl sürelidir. Birincisi "Yeniden Yapılanma", ikincisi "Sürekli Gelişme" odaklıdır. 23 adımda özetlediğimiz faaliyetlerde iş mükemmelliğine ulaşılması hedeflenmektedir. 3. yıldan itibaren izleme dönemine geçilecektir.
"Yeniden Yapılanma" dönemi, gerek üretim ve gerekse yönetim merkezinde yoğun çalışma (ortalama haftada 4-5 adam / gün) gerektirir.
"Sürekli Gelişme" döneminde, ilk dönemde yapılan çalışmaların performans ölçümleri ve gerekli sistematik iyileştirmeler yapılır. İlk döneme göre daha az yoğunlukta bir çalışma (genellikle haftada 1-2 adam / gün) yeterlidir.
"İzleme Süreci" döneminde, uygulama ve iyileştirme sürecinin izlenmesi ve devamlılığı ile ilgili hizmet verilecektir. Bu dönemde ayda iki gün hizmet verilmesi yeterlidir.
Faaliyetlerimizle ilgili her türlü hizmet ve bilgi ihtiyacınız için Online Başvuru adımını kullanabilirsiniz. Dilerseniz telefon ve e-posta yoluyla da firmamızla iletişim kurabilirsiniz.Online Başvuru
Her üç dönemde de altyapı iyileştirmeleri ile, ihtiyaç duyulabilecek donanım, yazılım, tasarım, patent, marka tescili, özel eğitim, kurumsal kimlik ve reklam ihtiyaçları, "Kurumsal Gelişim Yönetimi" çalışmaları esnasında ve zamana yayılarak planlanacak olup, bu çalışmalar sırasında dış kaynaklardan temin edilecek ürün ve hizmetler için kaynak ayrılması gerekecektir.
Bilgilendirme maksadıyla hazırlanan bu satırlar, "Kurumsal Performans Analizi" çalışmalarından sonraki basamaklar konusunda firmalarımızı bilgilendirmek için yazılmıştır. İlgili danışmanlarımızın çalışma konuları, tarihleri ve sürelerini de ihtiva eden "Kurumsal Gelişim Yönetimi Termin Planı", "Kurumsal Performans Analizi" sonuçları ile birlikte ve işletme yönetimi ile koordineli olarak belirlenir.
İşletmenin geleceğinde söz sahibi olması öngörülen yeni nesil yönetici adayları, projenin aktif üyeleri olmalı; bünyede mevcut, gelişmeye açık personel ile proje ekibi takviye edilmelidir. Çalışmalar sırasında üst yönetimin tecrübelerinden yararlanılır, stratejik kararlar ve hedeflerin belirlenmesi ile onay sürecinde yönetimden destek alınır.
KOBİ statüsündeki işletmelerde yapılacak "Kurumsal Gelişim Yönetimi" faaliyetleri bütçesinin önemli bir kısmı için, hazırlanacak KOSGEB Projesi ile hibe (geri ödemesiz) destek sağlanması mümkün olabilecektir.
Kurumsal Gelişim Yönetimi konusundaki hizmet ihtiyacınız için bizi telefonla arayabilir, e-posta veya faks yoluyla talepte bulunabilir, Proje Koordinatörümüzle iletişim kurabilirsiniz.
Faaliyetlerimizle ilgili her türlü hizmet ve bilgi ihtiyacınız için Online Başvuru adımını kullanabilirsiniz. Dilerseniz telefon ve e-posta yoluyla da firmamızla iletişim kurabilirsiniz.Online Başvuru
Kurumsal Performans Analizi sonuçlarının kuruluş üst yönetimine sunulmasını takiben, talep edilmesi halinde, iki ayrı evrede gerçekleştirilecek Kurumsal Gelişim Yönetimi Termin Planı oluşturulur.
Bu plan, Mevcut Durumunuz (ör: yıllık 10 milyon TL. ciro) ile Hedeflenen Durumunuz (5 yıl sonra yıllık 100 milyon TL ciro) arasında izlenmesi gereken bir yol haritası niteliğinde olup, Zaman ve Kaynak planlaması gerektirir.
Küçük ve Orta ölçekli işletmeler için bu planın her iki evresi, 6 Ay sürelidir. Birincisi Yeniden Yapılanma, ikincisi Sürekli Gelişme odaklıdır. 23 adımda özetlediğimiz faaliyetlerde iş mükemmelliğine ulaşılması hedeflenmektedir.
Yeniden Yapılanma dönemi, gerek üretim ve gerekse yönetim merkezinde yoğun çalışma (ortalama haftada 4-5 adam / gün) gerektirir.
Sürekli Gelişme döneminde, ilk dönemde yapılan çalışmaların performans ölçümleri ve gerekli sistematik iyileştirmeler yapılır. İlk döneme göre daha az yoğunlukta bir çalışma (genellikle haftada 1-2 adam / gün) yeterlidir.
Her iki dönemde de altyapı iyileştirmeleri ile, ihtiyaç duyulabilecek donanım, yazılım, tasarım, patent, marka tescili, özel eğitim, kurumsal kimlik ve reklam ihtiyaçları, Kurumsal Gelişim Yönetimi çalışmaları esnasında ve zamana yayılarak planlanacak olup, bu çalışmalar sırasında dış kaynaklardan temin edilecek ürün ve hizmetler için kaynak ayrılması gerekecektir.
Bilgilendirme maksadıyla hazırlanan bu satırlar, Kurumsal Performans Analizi çalışmalarından sonraki basamaklar konusunda firmalarımızı bilgilendirmek için yazılmıştır.
İlgili danışmanlarımızın çalışma konuları, tarihleri ve sürelerini de ihtiva eden Kurumsal Gelişim Yönetimi Termin Planı, Kurumsal Performans Analizi sonuçları ile birlikte ve işletme yönetimi ile koordineli olarak belirlenir.
KOBİ statüsündeki işletmelerde yapılacak Kurumsal Gelişim Yönetimi faaliyetleri bütçesinin önemli bir kısmı için, hazırlanacak KOSGEB Projesi ile hibe (geri ödemesiz) destek sağlanması mümkün olabilecektir.
Kurumsal Gelişim Yönetimi konusundaki hizmet ihtiyacınız için bizi telefonla arayabilir, e-posta veya faks yoluyla talepte bulunabilir, Proje Koordinatörümüzle iletişim kurabilirsiniz.
Faaliyetlerimizle ilgili her türlü hizmet ve bilgi ihtiyacınız için Online Başvuru adımını kullanabilirsiniz. Dilerseniz telefon ve e-posta yoluyla da firmamızla iletişim kurabilirsiniz.Online Başvuru
Hizmet Kapsamı
- Üst Yönetim
- İnsan Kaynakları Yönetimi
- Eğitim Yönetimi
- Finans Yönetimi
- Muhasebe Yönetimi
- Marka Yönetimi
- Kurumsal İletişim Yönetimi
- Tanıtım ve Reklam Yönetimi
- Pazarlama Yönetimi
- Satış Yönetimi
- Müşteri Memnuniyeti Yönetimi
- Ürün Tasarım Yönetimi
- Üretim Planlama Yönetimi
- Üretim Yönetimi
- Kalite Kontrol Yönetimi
- Bakım ve Teknik Yönetimi
- Lojistik Yönetimi
- Satınalma Yönetimi
- Stok Yönetimi
- Dış Kaynak Kullanımı Yönetimi
- Alt Yapı Yönetimi
- Çalışma Ortamı Yönetimi
- Standartlara Uyum Yönetimi